Viquitrobada tècnica Tardor 2012, a Barcelona (ds. 27 d’octubre)

Amical Viquipèdia, amb la col·laboració desinteressada de la UOC, organitza una trobada per conèixer i debatre les noves característiques tècniques que aviat s’incoporaran a la Viquipèdia. La reunió tindrà lloc el proper dissabte 27 d’octubre a la seu del 22@ de la UOC, i forma part del programa d’activitats de l’Open Access Week 2012 @ UOC. Podeu trobar tota la informació de la Viquitrobada tècnica aquí. Les propostes presentades fins al moment inclouen temes com la programació de plantilles amb Lua o la realització d’un taller bàsic de creació de bots.