Nou recurs disponible al blog

Hem publicat un nou recurs al blog, a l’apartat de Recursos. Es tracta de l’article que vam presentar al congrés Edulearn 2013 (versió preprint), que va tenir lloc a Barcelona el passat mes de juliol. L’article, WIKIPEDIA IN HIGHER EDUCATION: AN EMPIRICAL STUDY ON FACULTY PERCEPTIONS AND PRACTICES, es centra en l’anàlisi descriptiva de l’enquesta al professorat de la UOC i en destaca els aspectes més rellevants. Concretament, hem publicat l’article al repositori institucional de la UOC, l’O2, i hem enllaçat la seva ubicació al blog. Si teniu algun problema en obrir el document des de l’enllaç del blog, podeu anar a l’enllaç permanent (handle) que ens ha facilitat el repositori.

Posted under: wiki4HE