La Viquipèdia en català arriba als 400.000 articles durant una viquimarató de 35 hores

El portal de la Wikimedia Foundation recull aquesta excel·lent notícia. Si havíeu consultat la Viquipèdia les darreres setmanes, deuríeu veure la crida per assolir els 400.000 articles a l’edició catalana de Wikipedia. Després d’una marató d’edició d’articles a Viquipèdia (una viquimarató, com ho anomena l’equip organitzador) es va assolir la fita. L’esdeveniment va tenir lloc entre el 12 i el 13 d’abril de 2013, a la Fundació Miró (que participa del projecte GLAM). Podeu conèixer més detalls i informació aquí. Cal destacar la participació de nombrosos estudiants i viquipedistes voluntaris. A més de les activitats d’edició es van organitzar diverses activitats paral·leles, de caire lúdic. La Viquimarató de 35 hores ha estat organitzada conjuntament per Amical Viquipèdia i la Fundació Joan Miró, en motiu de celebració del 35è aniversari de l’Espai 13.  Podeu consultar la pàgina d’aquest vikiprojecte, amb més informació, aquí.